piątek, 22 czerwca 2012

cats&dogs

Jak w tytule. Moje kotki na sukience i wypożyczony piesek - mój znajduje się obecnie na wygnaniu w mieszkaniu mojej siostry.
Przy okazji nadal przypominam, że próbuję chociaż trochę doprowadzić swoją szafę do porządku i sprzedaję jakieś tam rzeczy tu.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Masz ŻYLAKI??!!

Dag'marre pisze...

to jest strasznie smutne jak bardzo można być mną zainteresowanym.
chciałabym mieć żylaki, może bolałyby mniej niż wszystkie sinaki, rany i blizny, które mam na nogach. Chcesz ze mną jeszcze trochę o mnie porozmawiać to nie bój się, napisz na maila :-).

Anonimowy pisze...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3kgpbRNaP1rvvs6yo1_500.jpg

czyżby najlepszy cydr świata z tesco? :D

Dag'marre pisze...

nie wiem czy ten nie byl wtedy w morrisons za 1,50 funta ;D

Anonimowy pisze...

kurczę, to ja przepłaciłam, bo dałam za niego całe 2,05 :c

Dag'marre pisze...

bo on zazwyczaj za tyle jest, ogolnie jest drozszy od tych wszystkich niedobrych smakujacych piwem, ale czasem trafiaja sie takie okazje w morrisonsie na SHEPPY B!

Anonimowy pisze...

NELA!

Anonimowy pisze...

Czy wiesz może, czy w Londynie przysługują zniżki na transport z legitymacją studencką ISIC albo Euro26? Czy jednak trzeba studiować w Ldn i wyrabiać oysterke ze zdjęciem lub kupować jakieś całoroczne zniżkowe karty na pociąg?

Dag'marre pisze...

trzeba studiowac w ldn :)

Ania Kot pisze...

uwielbiam w całości, o ten kombinezon zawsze i tak konam z zazdrości, chociaż nie jest na mój mały wymiar. cudnie go zestawiłaś ;D i chyba jestem jedyna fanka siniakow i blizn na nogach, zawsze kojarza mi sie z mlodoscia mego kota, gdy ten probowal odgryzc mi nogi.