czwartek, 2 grudnia 2010

A former lover tell me you always had a swallow tattoo

Zgodnie z obietnicą:






Żeby uprzedzić pytania:


1. Po co?

Bo miałam taki kaprys. Jedni robią sobie napis ,,FASHION", inni kotwice, Reczka zrobiła sobie pseudo-anorektyczny napis, żeby już nigdy nie wziąć nic do ust i się kontrolować.
A tak naprawdę to dlatego:





I jeszcze z kilku innych, BAAARDZO prywatnych powodów.

2. Bolało? Jak było?

Robienie nie bolało, gojenie - tak, nie miałam przez kilka godzin prawej ręki, a potem syczalam i piszczalam za każdym razem, kiedy ktoś dotknął mojego opatrunku. Zresztą - goi mi się nadal, tyle że teraz zamiast czerwonej opuchlizny mam schodzącą skórę. Niezbyt estetycznie. Było baaaaardzo sympatycznie i krótko, trochę bałam się, że trafię do deathmetalowej dziury, w ktorej moja spódnica z wielką kokardą będzie obiektem kpin, ale było przemiło i okazało się, że nie ma się czego bać.

3. Ile zapłaciłaś?
150zł

4. Co na to rodzice/rodzina/znajomi?

Hm, jestem dorosła, więc moi rodzice nie zareagowali na to w ogóle. Zresztą, zgadzali się, żebym miała tatuaż już wtedy, kiedy nie skończyłam osiemnastu lat. Ja wolałam poczekać. Mama z pełnym spokojem rozumie, że nie zamierzam zostać lekarzem czy pracownikiem korporacji, a tatuaż chciałam mieć od dawna, tato jest bardziej sceptyczny, ale kończy się tylko na żartach. Moja siostra była święcie przekonana, że to tatuaż z gumy do żucia, hm. Znajomi? Jej, nie wiem. Chyba zależy, ale to napis na nadgarstku, a nie ukrzyżowany Chrystus na klacie, więc nie sądzę, żeby kogokolwiek to ruszało, szczególnie że jestem trzecią osobą z tatuażem w mojej klasie.

5. Chcesz jeszcze?

Mam jeszcze trochę pomysłów, ale no, to z czasem :).

16 komentarzy:

juhu pisze...

łii, ja jestem zachwycona :)
teraz musisz trzymac kciuki za mnie.

Anonimowy pisze...

jak to mozliwe ze www.pokazeci.blogspot.com zaplacila za takiej samej wielkosci tatuaz 50 zl?

EXantisocial. pisze...

bardzo mi się podoba prostota tegoż tatuażu i czcionka jaką został wykonany.

Dag'marre pisze...

nie mam pojęcia, nie znam tej dziewczyny i raczej średnio mnie to obchodzi, ale z tego co wiem, jesli chcesz zrobić tatuaż w porządnym miejscu to raczej poniżej 100zł cena nie zejdzie :)

Anonimowy pisze...

no to chyba źle wiesz i przepłaciłaś

Dag'marre pisze...

O KURCZĘ :/

Hot Tamale pisze...

fajnie :( ja nigdy nie będę miała tatuażu NIGDY ;( *wydziedziczony z rodziny* :( *zazdrosny*

divanaurlopie pisze...

lol, przepłaciłaś? rozmieszyło mnie to . nigdy nie poddałabym się tatuowaniu za kilkadziesiąt złotych nawet u znajomego.

...Iww... pisze...

Świetny tatuaż :D sama chciałabym sobie jakiś zrobić, ale na razie odpada :<

Anonimowy pisze...

ładnie zrobiony. a jeśli ktoś się pyta po co to na pewno nie dorósł do pojęcia tatuażu. :)

Maria pisze...

chciałam sobie zrobic tatuaż w tym samym miejscu, więc mam pytanie czy nie prześwitują Ci żyłki na nadgarstku pod nim i nie psują efektu?

agata pisze...

co tam tatuaż, fajne gatki :D
a tak naprawdę to jest świetny, bardzo ładna czcionka i w ogóle jego prostota.
+ od dawna chcę obejrzeć control, ale jakoś nigdy nie mogę się za to zabrać.

Dag'marre pisze...

Maria - nie zauważyłam, żeby to jakoś przeszkadzało, bo ogólnie to mam mało widoczne żyły na nadgarstku :)

Agata - AAAA, ktoś wreszcie zauważył majty, dzięki Ci <3. Control jest świetny - za pierwszym razem oglądałam go w kinie, w którym były 4 osoby, niezapomniane wrażenie.

Obsession pisze...

ian curtis!!!!! Świetny

Sebastian pisze...

prosze powiedz jaka to czcionka bo chce zrobic taka sama napis i nie ma jej nigdzie :(

Anonimowy pisze...

co za czcionka? :)