wtorek, 2 listopada 2010

Dial-a-cliche

Chyba z wiekiem zaczynam lubić jesień coraz bardziej - The Smiths nigdy nie brzmią tak dobrze jak wtedy, romantyczno-idiotyczne filmy są jeszcze głupsze i bardziej wciągające, a na jedzenie czekolady wreszcie można znaleźć idealną wymówkę (poprawa nastroju / jest zimno /bogata zawartość magnezu i te sprawy, zresztą i tak zaczynam mega dietę do studniówki, obym zdążyła). Gdybym tylko miała trochę więcej przytulno-jesiennych ciuchów i nie musiała spędzać całych dni w moich poliestrowo-poliestrowych ciuchach (co mam nadzieję wkrótce się zmieni, bo przychodzi wielkie wybawienie moich problemów finansowych, ale o tym kiedy indziej!) jesień stałaby się automatycznie moją ulubioną porą roku, no ale, do sedna...

Robiąc jak zwykle jakieś bzdury i tracąc czas natrafiłam na Lookbook Isabel Marant (uwielbiam jej totalnie, hm... paryskie ciuchy, te spodnie 7/8, te swetry, to wszystko jest idealne do noszenia tak zupełnie bez wysiłku, narzucenia na siebie i wyjścia z domu bez stania godzinami przed lustrem) na przyszłą wiosnę/lato i chyba po raz pierwszy, od dawna, zatęskniłam za upałami i czytaniem książek na moim balkonie w szortach i t-shircie. No i truskawkami, jeeeej.
No nic, popatrzcie na zdjęcia, zatęsknijcie jak ja, a pod spodem trochę moich jesiennych faworytów muzycznych czyli jak-zafundować-sobie-depresję jedynie słuchając piosenek ;).

Buziaki!
(i trzymajcie kciuki, jutro mam próbną maturę z matmy)








Morrissey - dial-a-cliché


Sneaker Pimps - m'aidez


The Smiths - Bigmouth Strikes Again


The Long Blondes (mój ulubiony zespół, przy okazji!) - Nostalgia


Pulp - F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.O.V.E



i tak coś optymistycznego prosto z mojej listy ,,25 najczęściej odtwarzanych", razem z cudownym teledyskiem:

3 komentarze:

...Iww... pisze...

Trzymam kciuki^^ a zdjęcia fajne najbardziej podoba mi sie jak wygląda na drugim zdjęciu :D

Anonimowy pisze...

hmm, ta czekolada itd. są najlepsze właśnie w listopadzie, bo październik ma jeszcze dość długie dni. :)

VENILA KOSTIS pisze...

czerwony sweterk przyprawia mnie o szybsze bicie serca